Thursday, July 23, 2009

I encounter You again...

I went to Everise Mall with my classmates again today. As usual, I will pray to God for vision. I sat down, closed my eyes and start to pray. God revealed to me a butterfly. I was curious, wondering what is the significant of the butterfly. Then, I prayed to God again to let me picture something else. I then saw a wing spreading, soaring eagle. But I still don’t understand. I asked God where this person is. I didn’t get any answer. I was thinking to myself, this person should be somewhere around. So as I was walking, I asked God what kind of issue this person has. God revealed that this person is having relationship issues.

I start to look for my ‘prey’. Out of a sudden, I saw a mannequin in a fashion boutique wearing the clothing with the picture of butterfly (First Picture). So, I walked towards the boutique, I saw a girl sitting inside, and what attracted me the most about her was her black color clothing with the picture of eagle’s wings (Second Picture).
I mastered my courage; I walked to her and told her what I have received from God. She replied that she is very upset, she has dispute with her boyfriend. I prayed for her, and she broke down crying feeling like this has bothered her for a long time. I thank you God for letting me to experience You once again. You also guided me to meet with this girl, and allow me to have the opportunity to pray over her.

* I received her sms on August 6, and she informed me that she is now okay with boyfriend. Praise the Lord!

今天我和同学到Everise广场去布道,一样的,我向上帝祷告求异象。我坐下,闭上眼睛祷告时,上帝让我看见一只蝴蝶,我觉得很奇怪,因为我不明白蝴蝶代表什么。所以,我再求上帝给我另外一幅图画,我看见一只老鹰,是展翅的,但是我还是不明白。所以,我就问上帝这个人在哪里?上帝没有回答。所以,我想大概就是附近吧。之后,我站了起来,边走边问上帝这人有什么问题,上帝启示我,那人有人际关系问题(与人之间的问题)。

所以,我就开始寻找猎物。既然无意间让我看见一间服装店里的其中一个模特儿模型穿着的衣服是有一只大蝴蝶的(图一),我就往着那间店走去,后来当我在张望的时候,在那间店的对面坐着一个女孩,这个女孩最引起我的注意力的就是,她穿了一件黑色的衣服,它的图案既然是老鹰翅膀(图二)。后来,因为信心不够的关系,我再次的问上帝是她吗、我所领受的人际关系对吗等等的问题…后来我鼓起勇气走向她,告诉她我所领受的。她回答说是,她与男朋友发生了一些争执,很伤心。后来,我为她祷告,她哭了,似乎感觉到这件事情困扰了她很久。我感谢神再次的让我经历到神,而且引导我到她的面前,让我有机会为她祷告。

* 这女孩在八月六日寄信息给我,问候我。她告诉我她与男朋友没事了!感谢神。

5 comments:

  1. 感谢神那么的爱你,我看见的是你和上帝那亲密的关系,还有你对上帝那单纯的信心。。。不是每个人都可以的。姐妹,继续努力加油!!让神在你身上的恩高天天加增。。。改变世界 !

    ReplyDelete
  2. 继续火热的追求吧!!!越追求就越多得着!!帮助更多的人上天堂!!

    ReplyDelete
  3. keep going!!!be the strong light in the dark!!

    ReplyDelete