Friday, July 31, 2009

You touched me...

July 25, 2009 at night, I was at the library and came a crossed a book.

Somehow, I was attracted to it; it is “When God speaks” by Chuck D.Pierce & Rebecca Wagner Sytsema. It teaches us how to hear God’s voice, receive vision and dreams, etc. The book also provides many testimonials.

One of the paragraphs talk about how God is communicating with us and He would even wake us up middle of the night to give us vision of certain matters.

I was thinking to myself, “Wow! How nice would it be if I can also experience God’s miracle in this manner!” I made a prayer in my heart, asking God to let me have this experience.

The very next day morning, I felt my shoulder was tapped three times, there were sounds of knocking on wooden door, I was awakening immediately. When I opened my eyes, there was no one besides my bed, but I can still feel the touch on my shoulder. I suddenly realized it is God waking me up, it was 8am sharp. I felt like God is trying to tell me to wake up, get ready and pray. It was almost as if God really wanted me to get up. Since I didn’t get enough sleep, I thought through, apologize to God and went back to sleep.

Not long after that (½ hour later), I was awakening again. But this time, it was not God, but our pastor. I guess God knows my daily routine (I need ½ an hour to get ready).

Even though this is just a short testimonial, but this is the first time I have experienced being touched by God. I have also learned that we should follow the voice of Holy Spirit, and do not ignore the touch of Holy Spirit. I would like to give you a suggestion, if you also would like to experience God, try praying to God and ask Him for the experience! I believe God will let you experience His existence.

“Ask and it will be given to you; seek and you will find; knock and the door will be opened to you.” Matthew 7: 7-8

25-07-2009的晚上,我在图书馆看见一堆还没有被处理的书。

也不知为什么,我特别的被一本书吸引着,就是《当神说话》-恰克皮尔斯、利百加史次马著,戴保堂译。书里教导我们如何听神的声音、看异象和发异梦等等…除此之外,作者也写了许多有关的见证。

其中有一段说到神与人沟通的方式有时候甚至会在我们睡到一半的时(半夜)叫醒我们,然后启示我们一些事情。

当时我在心里想:“哇!如果也让我经历一些上帝奇妙的方式,那该多好。”因此,我就心里做了一个祷告,求神让我经历一些奇妙的方式。

第二天的早上,我的肩膀被手指动了三下,而且带有敲在木门的声音,我立即就醒了。当我睁开眼睛的时候,我的床边并没有人,但是肩膀被碰的感觉还在,我顿时知道是上帝叫我起床,当时的时间正是八点正早上。我的感觉对我说上帝是要我立刻起床梳洗,然后祷告,似乎上帝有事情非要我起床不可。但是因为自己的睡欲还没有够,所以想了想后,跟上帝抱个歉就再次的睡下去了。

过了不久,我又再次的被吵醒。这次不是上帝,而是我的主任牧师叫我起床。当时我非常尴尬,因为自己的睡相被她看见了。然而现在想起,才明白为什么上帝在主任牧师来找我的前半个小时把我叫醒。然而,上帝也非常明白我的日常规律(通常我需要半个小时来梳洗)。

虽然这是一个短短的见证,但是这次是上帝第一次让我亲身体验到他碰我的感觉。当中,我也学习到要顺服圣灵的声音,不要消灭圣灵的感动。另外,我想给大家一些建议,若你们也想经历神的话,不妨也向神做祷告,求神让你经历他吧!我相信上帝会很乐意的让你知道他的存在的。

“你们祈求,就给你们;寻找,就寻见;叩门,就给你们开门。因为凡祈求的,就得着;寻找的,就寻见;叩门的,就给他开门。”马太福音 7:7-8

2 comments:

  1. 哈哈~
    看到你现在的生命见证让我想起了一个夜晚和你的谈话~
    你到底是怎样听到或看到神的声音和图像的?
    我的似说非说,也不懂给了你多少的肯定~
    但确定的是
    神一定会教导你怎样听见和看见神的真实~
    一年半载这样过去了
    哈哈
    没有想到说
    现在你能听见神的声音、看见的图片、经历到神的真实比我们任何一个人更准确、更真实、更深刻~
    神的旨意一日在你身上彰显
    神的荣耀永远都要借着更多不一样的方式让你成为他的见证!
    继续的走在神里面!
    神不会单调的让你认识他
    传扬神的好消息
    神会以更贴心的方式让经历他、成为他的见证!
    继续走在神的国度里吧~
    ^~^

    ReplyDelete
  2. 谢谢你洁茜,因为当时你的鼓励,成为了我现在的祝福。
    无论如何,我们一起在神的国度里为主作见证吧!
    因为神的奇妙作为配得我们颂扬,阿门!
    =)

    ReplyDelete